پرش لینک ها
ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در تهران

آیا شما هم جزو آن پدر و مادرهایی هستید که وقتی دندان‌های کوچک فرزندشان را می‌بینند، به این فکر می‌کنند که ممکن است او هم در مقطعی از زندگی به درمان ارتودنسی نیاز داشته‌باشد؟ اگر این‌طور است به شما تبریک می‌گویم چون درست آمده‌اید. امروز ما می‌خواهیم بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در تهران را به شما معرفی کنیم! درمان ارتودنسی گاهی می‌تواند بخش بسیار مهمی از مراقبت‌های بهداشت دهان و دندان کودک شما باشد. هدف از درمان ارتودنسی ایجاد یک «بایت» سالم و کاربردی است که هم‌سویی دندان‌ها و موقعیت فک را مدیریت کند. وقتی فک‌ها و دندان‌ها به‌درستی در یک راستا قرار گیرند، نه‌تنها می‌توانند مطابق طبیعت واقعی‌شان عمل کنند، بلکه لبخندی زیبا و بی‌نقص را هم با خود به ارمغان خواهند آورد. تیم دندانپزشکان مجرب و متعهد کلینیک دکتر آیت با استفاده از مدرن‌ترین فناوری‌های دندانپزشکی، به کودک شما کمک می‌کنند تا دندان‌هایی سالم و زیبا داشته‌باشد.

ارتودنسی کودکان چیست؟

ارتودنسی کودکان بسیار بیشتر از آن‌چه به‌نظر می‌رسد، نقش مراقبتی دندان‌ها را ایفا می‌کند. ارتودنسی به کودک شما کمک می‌کند بتواند گاز بگیرد، بجود و به‌طور واضح صحبت کند. وقتی دندان‌ها به‌درستی کار می‌کنند و ظاهری زیبا دارند، نوعی هارمونی رخ می‌دهد که نتیجه آن، لبخندی دلربا است. با کمک ارتودنسی، اعتماد به نفس کودک افزایش می‌یابد و دندان‌هایش کمتر در معرض پوسیدگی، بیماری لثه و آسیب قرار می‌گیرند. اکثر مشکلات ارتودنسی ارثی و برخی از آن‌ها اکتسابی هستند که در طول زمان با مکیدن انگشت شست، تنفس دهانی، بیماری‌های دندان، جویدن غیرعادی، بهداشت نامناسب دهان و دندان، از دست‌دادن زودهنگام یا دیررس دندان‌های شیری، تصادفات و تغذیه نامناسب ایجاد می‌شوند. گاهی اوقات نیز یک مشکل ارثی ارتودنسی با یک مشکل اکتسابی، همراه می‌شود. در هرحال، علت آن هرچه که باشد، بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در تهران معمولاً قادر است اکثر بیماری‌ها را با موفقیت درمان کند.

ارتودنسی کودکان

آیا دندان‌های فرزندم خودبه‌خود مرتب می‌شوند؟

متأسفانه، دندان‌های کودک شما همزمان با رشد او صاف و مرتب نمی‌شوند. چون فضای موجود برای دندان‌ها همزمان با رشد فرد، بیشتر نمی‌شود. در اکثر افراد، پس از رویش دندان‌های آسیاب دائمی (12 سالگی)، فضای کمتری برای دندان‌های جلویی وجود دارد. به‌همین‌دلیل، مشکلات ارتودنسی درمان نشده می‌تواند با گذشت زمان، بدتر و با بزرگ‌تر شدن کودک، درمان آن‌ها دشوارتر شود. پوسیدگی دندان، بیماری‌های لثه، شکستگی دندان‌های جلویی و از بین رفتن بافت استخوانی، نتیجه تاخیر در درمان ارتودنسی است.

آیا باید منتظر بمانم تا دندانپزشک عمومی، فرزندم را به بهترین متخصص ارتودنسی کودکان ارجاع دهد؟

خیر! ممکن است والدین، اولین کسانی باشند که متوجه می‌شوند مشکلی در مورد دندان‌ها یا فک‌های فرزندشان وجود دارد. اگر در این زمینه نگرانی دارید، می‌توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت تماس بگیرید تا برای کودک شما نوبت ویزیت تعیین شود و مطمئن باشید که متخصصان دلسوز و مجرب کلینیک دکتر آیت با کمک بهترین دستگاه‌ها و ابزار پیشرفته، اقدام به درمان موثر فرزند شما می‌کنند. 

چرا کودکان به ارتودنسی نیاز دارند؟

والدینی که به دنبال مراقبت‌های ارتودنسی برای فرزندان خود هستند، می‌توانند با صرفه‌جویی در زمان و هزینه، به بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در تهران مراجعه و از دردسرهای جستجو برای یافتن دندانپزشک مناسب رها شوند. کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت با انجام مشاوره ارتودنسی و درمان به‌موقع و باکیفیت، به شما در دستیابی به بهترین نتیجه کمک می‌کند.

دندانپزشکان اطفال عموما بر سلامت دندان‌ها و لثه‌ها تمرکز می‌کنند، اما ارتودنتیست‌ها بر رشد و تکامل دندان‌ها و فک متمرکز هستند تا با تعیین فاصله و تراز مناسب دندان، به درست جویدن، زیبایی و درست صحبت کردن کودک کمک کنند. با تراز مناسب دندان‌ها، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، آسان‌تر می‌شود، خطر پوسیدگی کاهش می‌یابد و احتمال شکستگی یا آسیب دندان هم کمتر است. موارد شدیدتر مانند ناهماهنگی صورت و فک نیز می‌تواند با درمان ارتودنسی اصلاح شود. دندانپزشکان اطفال ممکن است متوجه مشکلات اولیه ارتودنسی شوند، اما فقط یک متخصص ارتودنسی می‌تواند یک ارزیابی جامع برای تعیین مسیر مناسب انجام دهد و گاهی اوقات، کل ساختارهای صورت را به‌طور دائمی با درمان ارتودنسی تغییر دهد و تقویت کند. برخی از دلایل رایج نیاز کودکان به ارتودنسی، موارد زیر هستند:

  • بیرون زدگی دندان‌های جلویی بالا
  • شلوغی دندان‌ها که باعث می‌شود فضای کافی برای تمام دندان‌ها وجود نداشته باشد
  • فاصله قابل توجه بین دندان‌ها
  • عدم تقارن دندان‌ها، به‌ویژه زمانی که خطوط مرکزی دندان‌های جلویی بالا و پایین با هم مطابقت ندارند.
  • جابه‌جایی دندان‌ها یا تغییر موقعیت فک در اثر ضربه یا موارد دیگر
  • دیپ بایت؛ زمانی که دندان‌های بالایی، بیش از حد دندان‌های پایینی را می‌پوشانند
  • بایت معکوس؛ زمانی که دندان‌های بالایی، داخل دندان‌های پایینی فرومی‌روند
  • اپن بایت؛ زمانی که دندان‌های جلویی، از هم جدا می‌مانند و زبان از بین دندان‌های جلویی بالا و پایین قابل مشاهده است.

دندان‌های نهفته؛ وقتی دندان‌های ثانویه در موقعیت نامناسبی قرار می‌گیرند یا اصلاً رویش نمی‌کنند.

انجام ارتودنسی اطفال

بهترین متخصص ارتودنسی کودکان چه ویژگی‌هایی دارد؟          

درمان ارتودنسی، یک تعهد برای شما و فرزندتان است. بنابراین، مهم است که ارتودنتیستی را انتخاب کنید که با کودک شما و نیازهای درمانی او ارتباط برقرار کند. بدون شک تعداد زیادی ارتودنتیست اطفال در تهران وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید تا به شما کمک کنند، اما برای پیدا کردن متخصص ارتودنسی کودکان بهتر است به این 5 ویژگی توجه کنید:

قابل اعتماد بودن از ویژگی‌های بهترین متخصص ارتودنسی کودکان

وقتی می‌خواهید یک ارتودنتیست اطفال را انتخاب کنید، در درجه اول باید به او اعتماد داشته باشید. اما چگونه می‌توان فهمید که چه کسی قابل اعتماد است؟ یک متخصص ارتودنسی اطفال باید قبل از انجام هرگونه درمان، مایل باشد که با شما و کودکتان صحبت کند. او باید به تمام سوالات شما پاسخ دهد و خیال شما و کودک را راحت کند. احتمالاً فرزند شما هم سؤالات زیادی دارد. یک ارتودنتیست قابل اعتماد بلافاصله شروع به ایجاد رابطه با فرزند شما می‌کند و به سؤالات و نگرانی‌های او احترام می‌گذارد و با صبر و حوصله پاسخ می‌دهد. البته پرس‌وجو از سایر بیماران یا آشنایان درباره بهترین ارتودنتیست اطفال هم کمک‌کننده است.

هزینه‌های شفاف و منصفانه

ارتودنسی یک سرمایه‌‎گذاری بزرگ و درنهایت به نفع فرزند شما است. یک متخصص ارتودنسی کودکان باید بتواند تمام ساختارهای هزینه را از قبل از شروع درمان به‌وضوح توضیح دهد و تا حد امکان، در دریافت هزینه‌ها رعایت مراجعان را بکند. یکی از ویژگی‌های خوب کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت در تهران، بستن قرارداد با انواع بیمه‌های دندانپزشکی برای کمک به تعدیل هزینه‌های درمان بیماران است که ارتودنسی را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

بهره‌مندی  از تکنولوژی روز توسط بهترین متخصص ارتودنسی کودکان

مطمئنا شما نمی‌خواهید فرزندتان بیش از آن‌چه نیاز است، تحت درمان باشد یا با تجهیزات ناکارآمد و قدیمی مورد درمان قرار بگیرد. متخصص ارتودنسی، باید مجهز به مدرن‌ترین ابزار و دستگاه‌ها و علوم روز باشد. می‌توانید از ارتودنتیست‌ها بپرسید که از چه فناوری و چرا استفاده می‌کنند و سپس در اینترنت درباره مدرن بودن آن ابزار، اطلاعات کسب کنید. البته بهترین فناوری نمی‌تواند تضمین کند که کودک شما زودتر درمان می‌شود، اما بهترین راه برای این است که مطمئن شوید نیازهایش به‌طور درست و دقیق پاسخ می‌گیرند.

احترام و تعهد بهترین متخصص ارتودنسی کودکان به زمان‌بندی و برنامه

بزرگترین تعهد درمان ارتودنسی برای فرزند شما فقط در عوامل مالی نهفته نیست. تعهدِ زمانی هم بسیار مهم است. شما می‌خواهید احساس کنید که وقت شما مورد احترام و اهمیت است. یک متخصص ارتودنسی اطفال متعهد باید به زمان ویزیت شما در حد توان خود احترام بگذارد و وقت شما را تلف نکند. البته، مسائل غیرمنتظره همیشه ممکن است پیش بیاید.

ایمنی

هنگام انتخاب یک متخصص ارتودنسی اطفال، به‌دنبال فردی باشید که اقدامات ایمنی را درباره ضدعفونی تجهیزات، رادیولوژی و استفاده از حفاظ‌ها رعایت کند.

معاینه اولیه ارتودنسی

سن مناسب ارتودنسی کودکان           

اگرچه یک سن تقویمی خاص برای درمان ارتودنسی وجود ندارد اما در حالت ایده‌آل، کودکان باید حداکثر تا سن 7 سالگی، ارزیابی ارتودنسی انجام دهند. زمان‌بندی درمان، براساس نوع مشکلی که کودک دارد یا سن رشد دندانی او تعیین می‌شود. برخی از بیماران ممکن است فقط به حرکت دندان نیاز داشته باشند، درحالی‌که برخی دیگر ممکن است برای هدایت رشد فک یا اصلاح عادت مکیدن یا الگوی بلع غیرطبیعی که می‌تواند استخوان را دوباره شکل دهد، به کمک نیاز داشته‌باشند. به متخصص ارتودنسی کودک‌تان اعتماد کنید تا به شما در مورد زمان ایده‌آل برای درمان فرزندتان توضیح دهد.

اما چرا 7 سالگی؟ در حدود ۷ سالگی، کودکان ترکیبی از دندان‌های شیری و دائمی دارند واگر مشکلی وجود داشته یا در حال ایجاد باشد، متخصص ارتودنسی می‌تواند تشخصی دهد که آیا درمان لازم است؟ چه زمانی باید شروع شود؟ به چه شکل خواهد بود؟ و چه مدت طول خواهد کشید؟ به‌یاد داشته‌باشید، بین معاینه ارتودنسی و شروع واقعی درمان ارتودنسی، تفاوت وجود دارد و تمام درمان‌ها با استفاده از بریس انجام نمی‌شود. درهرحال، اگر فرزند شما بزرگ‌تر از 7 سال است، برای معاینه دیر نیست. بسیاری از بچه‌ها از سن 9 تا 16 سالگی درمان را شروع می‌کنند و درمان موفقیت‌آمیزی دارند.

آیا بیمه‌های تکمیلی ارتودنسی را پوشش می‌دهند؟

بله. تقریبا اغلب بیمه‌های تکمیلی، ارتودنسی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

مزایای مراجعه زود هنگام به بهترین متخصص ارتودنسی کودکان

در ادامه به 6 فایده پیگیری ارتودنسی در سنین پایین اشاره شده است:

  1. جلوگیری از مشکلات آینده: متخصصین ارتودنسی برای تشخیص مشکلات دندان‌های در حال رشد آموزش دیده‌اند و می‌توانند قبل از بروز مشکلات بیشتر، درمان را شروع کنند.
  2. دستیابی به نتایج درمانی ایده‌آل: درمان زودهنگام منجر به نتایج کارآمدتری می‌شود و به جلوگیری از ایجاد شکاف در دندان‌های کودک شما کمک می‌کند.
  3. جلوگیری از نابودی دندان: درمان زودهنگام ارتودنسی می‌تواند از پوسیدگی و از بین رفتن دندان‌های نامرتب و شلوغ که به سختی مسواک زده می‌شوند، جلوگیری کند.
  4. تشخیص زودهنگام مشکلات دندان: ارتودنتیست‌ها ممکن است متوجه مشکلاتی در رشد فک یا دندان‌های کودک شوند و قبل از تبدیل شدن به مشکلات جدی که نیاز به اقدامات جراحی دارند، می‌توانند آن‌ها را درمان کنند.
  5. زمان کمتر: درمان زودهنگام ارتودنسی به‌معنای زمان کمتر، جلسات کمتر و هزینه کمتر است.

6. افزایش عزت نفس: درمان زودهنگام ارتودنسی به بچه‌ها فرصت می‌دهد تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و برقراری روابط سالم با افراد دیگر را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند.

ارتودنسی ثابت بر روی کودکان

آیا کودک من به درمان پیشگیرانه نیاز دارد؟

به‌طور معمول، اکثر کودکانی که نیاز به بریس دارند، درمان را بین سنین 10 تا 14 سالگی شروع می‌کنند. اما شرایطی وجود دارد که ممکن است کودک قبل از این سنین، به درمان نیاز داشته‌باشد. این شرایط به‌عنوان درمان اولیه ارتودنسی شناخته می‌شود. کودکی که در سنین پایین‌تر نیاز به درمان داشته باشد، اغلب باید از درمان‌های پیشگیرانه استفاده کند. ارتودنتیست‌ها می‌توانند در این سنین، برخی از مشکلات را رهگیری و سریع‌تر درمان کنند. استفاده از نگهدارنده در دوران کودکی، اگرچه ممکن است جایگزین نیاز به بریس در آینده نشود، اما درمان بریس را سریع‌تر و موثرتر می‌کند.

چگونه بفهمم فرزندم به درمان ارتودنسی اولیه نیاز دارد؟

دلایل مختلفی برای نیاز کودکان به درمان زودهنگام ارتودنسی وجود دارد. رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • دندان‌های نامرتب
  • مسائل روانشناختی
  • دندان‌های فوقانی بیرون‌زده
  • کراس بایت: معمولا کراس بایت به‌دلیل باریک بودن فک بالا، ایجاد و منجر به شلوغ شدن دندان‌های در حال رشد می‌شود. مفصل گیجگاهی فکی (TMJ) استخوان فک را به جمجمه متصل می‌کند و کراس بایت می‌تواند خطر اختلالات TMJ را افزایش دهد. این اختلال ممکن است باعث درد یا حساسیت فک، مشکل در جویدن، درد صورت و گوش یا قفل شدن فک شود. کراس بایت همچنین می‌تواند باعث سایش ناهموار دندان‌ها شود. این مشکل را می‌توان با درمان زودهنگام ارتودنسی بهبود یا ترمیم کرد تا مشکلات بیشتری در آینده ایجاد نکند اما تشخیص و درمان زودهنگام آن مهم است، زیرا اگر درمان را به تعویق بیاندازیم ممکن است عوارض زیادی داشته باشد.
  • دندان نهفته: دندان نهفته ممکن است هیچ دردی ایجاد نکند اما می‌تواند به دندان‌های اطراف فشار بیاورد و منجر به از دست‌دادن دندان یا عفونت لثه شود. بسیاری از بیماران تا زمانی‌که دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی برایشان رادیوگرافی انجام ندهند، متوجه نمی‌شوند که یک دندان نهفته دارند. برخی از والدین هم به این دلیل که دندان شیری فرزندشان نیافتاده یا دندان دائمی او نروییده یا فقط کمی روییده است، متوجه می‌شوند که مشکلی وجود دارد.
ارتو

انجام ارتودنسی توسط بهترین متخصص ارتودنسی کودکان چه مزایایی برای کودکان دارد؟

درمان ارتودنسی به این دلیل مفید است که رویش دندان‌های کودک هنوز به پایان نرسیده و همین موضوع به ارتودنتیست ها اجازه می‌دهد تا رشد صورت و استخوان های فک را هدایت و هرگونه مشکل را در اولین مرحله ممکن برطرف کنند. هدف از ارتودنسی کودکان، جلوگیری از یک مشکل در حال رشد، از بین بردن علت و هدایت رشد صورت و استخوان‌های فک و ایجاد فضای کافی برای دندان‌های دائمی است. ممکن است کودک پس از رویش تمام دندان‌های دائمی، به دوره دوم درمان نیاز داشته باشد تا آن دندان‌ها هم به بهترین موقعیت خود منتقل شوند. بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در تهران ممکن است در صورت کشف مشکلات زیر، درمان را برای کودکی که هنوز دندان‌های شیری دارد، توصیه کند:

  • زمانی‌که دندان‌های جلویی پایین، جلوتر از دندان‌های جلویی بالا قرار دارند (آندربایت)
  • زمانی که فک به یک طرف جابه‌جا می‌شود (کراس بایت)
  • دندان‌های جلویی شلوغ
  • دندان‌هایی که خیلی از هم فاصله دارند.
  • دندان‌های اضافی یا از دست‌رفته
  • دندان‌هایی که به‌طور غیرطبیعی به‌هم می‌رسند یا اصلا به هم نمی‌رسند
  • مکیدن شست، انگشت یا پستانک که روی دندان‌ها یا رشد فک تأثیر گذاشته است.

برخی از این مسائل ارثی هستند اما برخی دیگر ممکن است ناشی از تصادفات، بیماری های دندانی، آسیب‌های ورزشی یا بلع غیرطبیعی باشند. درهرحال، درمان ارتودنسی اولیه می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد و رشد و تکامل دهان و دندان بیمار را درنظر می‌گیرد. متخصص ارتودنسی می‌تواند یک دستگاه ثابت یا متحرک برای تغییر موقعیت فک، حرکت دندان‌ها یا نگه داشتن دندان‌ها در جای خود، برای مشاهده تغییرات مطلوب، تجویز کند. گاهی اوقات نیازی به تجهیزات خاصی نیست و فقط کشیدن دندان‌های شیری ممکن است به رویش بهتر دندان‌های دائمی کمک کند.

روش‌های درمان ناهماهنگی فک کودکان توسط بهترین متخصص ارتودنسی کودکان

ناهماهنگی یا مال‌اکلوژن، شایع‌ترین دلیل مراجعه افراد به متخصص ارتودنسی است که یک مشکل ارثی و نتیجه تفاوت اندازه بین فک بالا و پایین یا بین فک و دندان است. مال‌اکلوژن منجر به ازدحام بیش از حد دندان، بدشکل شدن فک، یا الگوهای نامنظم بایت می‌شود و معمولا با روش‌های زیر قابل درمان است:

بریس

باندهای مربعی فلزی، سرامیکی یا پلاستیکی به دندان‌ها متصل می‌شوند و مجموعه‌ای از سیم‌ها یا فنرها به آن‌ها نیرو وارد می‌کنند و به این ترتیب، دندان‌ها به یکدیگر تراز می‌شوند. بیماران مبتلا به مال‌اکلوژن جزئی، اغلب به‌جای بریس‌های سنتی از بریس‌های شفافی به‌نام الاینر استفاده می‌کنند. برخی از بیماران ممکن است به هدگیر برای کمک به حرکت دندان‌ها و تراز شدن نیاز داشته باشند.

عمل جراحی

بیماری که دچار آندربایت یا اوربایت شدید است ممکن است به جراحی اصلاحی برای بلند کردن یا کوتاه کردن فک نیاز داشته باشد. ارتودنتیست‌ها از سیم، پیچ‌های جراحی یا صفحات برای حمایت از استخوان فک استفاده می‌کنند. جراحی فک تنها درصورتی استفاده می‌شود که رشد کودک به پایان رسیده باشد و درمان‌های ارتودنسی کم‌تهاجمی ناموفق بوده باشند.

اصلاح مال‌اکلوژن دندان می‌تواند:

  • گاز گرفتن، جویدن و صحبت کردن را آسان‌تر کند
  • تقارن صورت و ظاهر کلی را بهبود بخشد
  • درد ناشی از اختلالات مفصل گیجگاهی فکی (TMJ) را کاهش دهد
  • دندان‌ها را از هم جدا و تمیز کردن آن‌ها را آسان‌تر کند
  • به جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک کند

در اولین ویزیت ارتودنسی کودک چه می‌گذرد؟

دندانپزشک اطفال معمولا برای اولین بار در طول یک معاینه معمولی متوجه نامرتب بودن دندان‌ها می‌شود. اگر دندان‌های عقب کودک به‌درستی روی هم قرار نگیرند، ممکن است دندانپزشک به شما پیشنهاد دهد که او را نزد متخصص ارتودنسی ببرید. در طول اولین مشاوره ارتودنسی، کودک احتمالاً با موضوعات زیر مواجه می‌شود:

  • یک گفتگوی شفاهی
  • عکسبرداری از فک و دندان‌ها
  • اشعه ایکس دندان
  • عکس‌برداری پانوراما (360 درجه) از صورت و سر
  • قالب‌گیری از دندان‌ها

این آزمایشات به متخصص ارتودنسی، در مورد نحوه ادامه درمان و این‌که چه مداخلات ارتودنسی برای کودک بهتر است، کمک می‌کند.

ارتودنسی اطفال

زمان درمان ارتودنسی چقدر طول می کشد؟

برای اکثر بیماران 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد تا بریس‌ها قرار داده شوند که شامل زمان صرف شده برای تمیزکردن و خشک کردن دندان‌ها می‌شود تا ارتودنتیست بتواند براکت‌ها را محکم کند. میانگین زمان دوره درمان، حدود 2 سال است. پس از آن، کودک ممکن است لازم باشد تا مدتی از یک نگهدارنده قالب‌گیری شده مخصوص -یک قطعه پلاستیکی کوچک و سخت با سیم‌های فلزی یا یک قطعه پلاستیکی نازک به شکل محافظ دهان– استفاده کند تا دندان‌ها از جای خودشان حرکت نکنند.

آیا درمان ارتودنسی دردناک است؟

پاسخ صادقانه این است که براکت‌ها وقتی روی دندان قرار می‌گیرند، اصلاً درد ندارند، بنابراین دلیلی برای نگرانی در مورد زمان درمان وجود ندارد. اما پس از قرار گرفتن سیم ارتودنسی در براکت‌های تازه قرار داده شده، درد یا ناراحتی خفیفی وجود خواهد داشت که ممکن است چند روز تا یک هفته طول بکشد.

انجام ارتودنسی

سخن پایانی

درمان ارتودنسی کودکان اگر از سنین پایین شروع شود، یکی از بهترین روش‌ها برای مرتب کردن دندان‌ها و تراز کردن فک محسوب می‌شود. در این روش، ارتودنتیست با معاینه فیزیکی و عکس‌برداری از دندان‌ها و فک، به نوع ناهنجاری پی می‌برد و سپس با کمک بریس‌ها، براکت‌ها و یا جراحی و کشیدن دندان، درمان را شروع می‌کند. درمان ارتودنسی کودکان معمولا 1 الی 2 سال به طول می‌انجامد. بهترین متخصص ارتودنسی کودکان در تهران با استفاده از تکنولوژی روز، دانش، مهارت، صبر و احترام به درمان کودکان می‌پردازد. در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت علاوه بر تمام موارد بالا، توجه به کاهش هزینه‌های بیماران نیز در اولویت قرار دارد. به‌همین‌دلیل ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت با بیمه‌های مختلف دندانپزشکی، قرارداد بسته و ارتودنسی را نیز جزو درمان‌های تحت پوشش بیمه قرار داده‌ایم. 

منبع: +++++++

همین حالا نوبت بگیرید

برای دریافت مشاوره یا آغاز درمان همین حالا اقدام کنید

5/5 - (23 امتیاز)

پیام بگذارید