پرش لینک ها

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را بشناسید

دندانپزشکی زیبایی، یک سرمایه‌گذاری میان‌مدت یا مادام‌العمر، برای زیباتر کردن ظاهر لبخند شما به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر در جذابیت صورت‌تان است. گاهی ممکن است برخی افراد، تنها به‌دلیل زیبا نبودن دندان‌هایشان، سعی در مخفی کردن لبخند خود داشته باشند، اما این موضوع به‌تدریج ممکن است باعث شود گوشه‌گیر و منزوی شوند. این‌جاست که دندانپزشکی زیبایی به کمک افراد می‌آید. اگر ساکن تهران هستید و به‌دنبال بهترین دندانپزشکی زیبایی در تهران می‌گردید، این مژده را به شما می‌دهیم که کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، همان کلینیکی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید و طرح لبخندتان را بهبود ببخشید. این کلینیک با داشتن کادر درمانی ماهر و باتجربه و تجهیزات مدرن و پیشرفته روز، تاکنون به افراد زیادی کمک کرده است تا به آن ظاهری که همیشه آرزویش را داشتند، برسند.

بهترین دندانپزشکی زیبایی

بهترین دندانپزشک متخصص زیبایی چه کمکی به شما می‌کند؟

دندانپزشکی زیبایی، می‌تواند به اصلاح عیوب مختلف دندان‌ها و محافظت از آن‌ها در برابر مشکلات آینده، کمک کند. انتخاب یک دندانپزشک زیبایی خوب و مطمئن، بسیار مهم است و در رسیدن شما به نتایج دلخواه‌تان نقش اساسی دارد. اما واقعیت این است که با وجود گزینه‌های متنوع و فراوان، تشخیص فرد مناسب دشوار شده است. پس لازم است که در خصوص بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، بیشتر بدانید و تحقیق کنید.

یکی از مهم‌ترین دلایل برای انتخاب متخصص زیبایی دهان و دندان، صلاحیت و تجربه او است. شما باید دندان‌هایتان را به متخصصی بسپارید که می‌داند چه‌کاری انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که متخصص موردنظر شما دارای سابقه درخشان و تجربه بالایی است. این کار، شانس شما را برای دستیابی به نتیجه بهتر افزایش می‌دهد. علاوه‌براین، دندانپزشکی که از شهرت خوبی برخوردار است، مطمئنا باکیفیت‌ترین خدمات را به بیماران خود ارائه می‌دهد. بنابراین هنگام جستجوی دندانپزشک زیبایی، باید از مراجعان قبلی درباره مهارت و اخلاق حرفه‌ای او پرس‌وجو کنید. شما می‌خواهید هر زمان که به متخصص‌تان مراجعه می‌کنید احساس امنیت و آرامش‌خاطر داشته باشید. به‌همین‌دلیل است که باید به‌دنبال یک دندانپزشک حرفه‌ای باشید که با او بتوانید کنار بیایید. فراموش نکنید همان‌طور که حرفه‌ای بودن، به ایجاد اعتبار کمک می‌کند، وقار، اخلاق حرفه‌ای و مهربانی هم باعث می‌شود در طول درمان، احساس آرامش و اعتماد داشته باشید.

البته وجود تجهیزات مدرن را هم به‌هیچ‌وجه نباید نادیده گرفت. کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، در بالارفتن کیفیت نتایج زیبایی دندان‌های مراجعان، نقش مهمی ایفا کرده است. ازسوی‌دیگر، انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی که بتواند طیف وسیعی از اقدامات زیبایی را انجام دهد، بسیار مهم است. این موضوع در کلینیک دکتر آیت درنظر گرفته شده و به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از خدمات موردنیاز خود را در یک مکان، دریافت و در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید.

دندانپزشکی زیبایی شامل چه درمان‌هایی می‌شود؟

انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، می‌تواند به معنای تفاوت بین موفقیت‌آمیز بودن و ناموفق بودن نتیجه نهایی کار باشد. در کلینک دندانپزشکی دکتر آیت، گستره وسیعی از درمان‌های مختلف برای بهبود ظاهر فک و دندان‌ها انجام می‌شود که شامل موارد زیر است:

ارتودنسی

ارتودنسی به ظاهر و عملکرد دندان‌ها می‌پردازد و حوزه وسیعی از اصلاح موقعیت ساده دندان تا مدیریت فک و دندان‌های افراد مبتلا به ناهنجاری‌های جمجمه و صورت، مانند شکاف کام و لب را پوشش می‌دهد. ارتودنسی اغلب به مراقبت‌های پیچیده‌ای نیاز دارد و ممکن است درمان آن، بیش از 2 سال طول بکشد و هر 5 تا 6 هفته یک‌بار نیاز به ویزیت داشته باشد.

ارتودنسی

ونیر کامپوزیت

ونیرهای کامپوزیت، یک روش کم‌تهاجمی برای بازگرداندن لبخند شما هستند. این روش، یک درمان مناسب برای افرادی است که دندان‌های شکسته یا آسیب‌دیده دارند، اما به‌یاد داشته باشید که ونیر کامپوزیت، با روکش یا بریج دندان متفاوت است و درواقع، یک جایگزین محافظه‌کارانه برای پرسلن به‌شمار می‌رود. ونیرهای کامپوزیت از رزین شفاف ساخته شده‌اند و توسط دندانپزشک، در یک جلسه با دقت تراشیده و صیقل داده می‌شوند. کامپوزیت از پرسلن (روکش چینی) تطبیق‌پذیرتر است و معمولا 5 تا 7 سال دوام می‌آورد.

لمینت دندان

لمینت

لمینت‌ها (که گاهی ونیرهای چینی یا لمینت‌های چینی دندان هم نامیده می‌شوند)، پوسته‌های نازک ویفری و سفارشی از مواد همرنگ دندان هستند که برای پوشاندن سطح دندان‌ها و بهبود ظاهر دهان طراحی شده‌اند. این پوسته‌ها به جلوی دندان‌ها چسبانده می‌شوند و رنگ، شکل، اندازه یا طول آن‌ها قابل تغییر است. از آن‌جایی‌که انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران برای انجام لمینت، ممکن است دشوار باشد، در ادامه به معرفی انواع لمینت و کاربردهای آن می‌پردازیم تا با توجه به این نشانه‌ها بتوانید تصمیم‌گیری را برای خودتان راحت‌تر کنید.

لمینت‌ها را می‌توان از پرسلن یا کامپوزیت رزین تهیه کرد. لمینت‌های پرسلن، بهتر از انواع رزینی در برابر لکه‌ها مقاومت می‌کنند و جلوه طبیعی‌تری دارند. آن‌ها به‌طور معمول برای رفع مسائل و مشکلات زیر استفاده می‌شوند:

  • درمان کانال ریشه
  • لکه‌های ناشی از تتراسایکلین یا سایر داروها
  • اثرات فلوراید بیش از حد
  • فرسایش دندان‌ها
  • دندان‌هایی که تراشیده یا شکسته شده‌اند.
  • دندان‌هایی که نامرتب، ناهموار یا نامنظم هستند.
  • دندان‌هایی که بین آن‌ها فاصله وجود دارد.

لمینت دندان معمولاً به 2 الی 3 بار مراجعه به دندانپزشک نیاز دارد اما یک یا تعداد زیادی از دندان‌ها می‌توانند به‌طور همزمان تحت درمان قرار بگیرند. روش کار بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران این است که ابتدا دندان‌های شما را معاینه می‌کند تا مطمئن شود روکش‌های دندانی برای شما مناسب است و سپس، صادقانه در مورد این روش و برخی از محدودیت‌های آن صحبت می‌کند تا خودتان تصمیم نهایی را بگیرید.

ونیر کامپوزیت توسط بهترین دندانپزشک

بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها

دندان‌های سفید معمولاً نماد بهداشت و زیبایی خیره‌کننده هستند اما متأسفانه به‌دلیل عادت‌هایی مانند سیگار کشیدن، نوشیدن قهوه، ژنتیک یا حتی عدم مسواک زدن، به‌راحتی می‌توانند تغییر رنگ دهند. اما نگران نباشید، چون می‌توانید از روش‌های سفیدکردن دندان برای بازگرداندن دندان‌ها به همان رنگ سفید مرواریدی استفاده کنید‌.البته بین سفید کردن و بلیچینگ دندان‌ها، یک تفاوت فنی عمده وجود دارد. محصولات سفیدکننده دندان، مانند پودرها یا خمیردندان‌های سفیدکننده، ممکن است با از بین‌بردن لکه‌های سطحی، بتوانند تا حدودی رنگ دندان‌های شما را بازگردانند، اما در روش بلیچینگ دندان، از پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید برای درخشندگی و صدفی شدن دندان‌ها استفاده می‌شود. این مواد شیمیایی به دندان‌های شما نفوذ می‌کنند و به‌طور عمیق‌تر، پوشش مینای دندان را صیقل می‌دهند.

قبل و بعد از لمینت

اصلاح طرح لبخند

راه‌های زیادی برای شکل‌دهی مجدد لبخند وجود دارد که بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران می‌تواند آن‌ها را با توجه به نوع دندان‌ها و مشکلات آن‌ها به شما پیشنهاد کند. یکی از این راه‌ها، استفاده از ونیرهای کامپوزیت و لمینت‌ها است. ونیرها در ابتدا به‌عنوان یک راه‌حل سریع برای زیباسازی دندان‌های ستاره‌های هالیوود اختراع شدند و هنوز هم راهی عالی برای شکل دادن سریع و آسان لبخند محسوب می‌شوند. ونیرها پوشش‌های چینی نازکی هستند که روی دندان‌های طبیعی چسبانده می‌شوند.

 یکی دیگر از راه‌های اصلاح طرح لبخند، رفع لبخند لثه‌ای با کانتورینگ لثه است. کانتورینگ لبخند لثه‌ای، می‌تواند دندان‌ها را کوچک و چهره افراد را جوان‌تر نشان دهد، بدون این‌که واقعاً نیازی به تغییر شکل یا موقعیت دندان‌ها باشد.راه دیگر اصلاح طرح لبخند، رفع شکاف‌ها و تغییر شکل دندان‌ها با باندینگ زیبایی است. باندینگ زیبایی، فرآیند افزودن کامپوزیت رزین یا پرسلن به دندان، با هدف تغییر شکل آن است و به‌عنوان راهی برای ترمیم و زیبایی دندان‌های شکسته استفاده می‌شود.در نهایت، آخرین راه اصلاح لبخند، ارتودنسی است که در بالا راجع به آن اشاره شد. توجه کنید این‌که شما کاندید مناسبی برای لمینت، کانتورینگ لثه یا باندینگ هستید یا نه، ممکن است به جنبه‌های دیگری از وضعیت سلامت دهان و دندان شما نیز بستگی داشته باشد، بنابراین، در این مورد حتما با دندانپزشک صحبت کنید.

طراحی لبخند

پروتز

سه پروتز اصلی دندان وجود دارد که معمولاً توسط ایمپلنت‌های دندانی پشتیبانی می‌شوند و توسط بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، با هنرمندی هرچه تمام‌تر، قابل اجرا هستند.

روکش‌های دندان

روکش دندان، کلاهکی است که روی دندان قرار می‌گیرد و مطابق رنگ و شکل دندان طبیعی ساخته می‌شود. در مواردی که دندان طبیعی به‌دلیل آسیب یا پوسیدگی شدید، دیگر نمی‌تواند تاج را نگه دارد، می‌توان از روکش استفاده کرد. برای قراردادن تاج با ایمپلنت، ابتدا باید دندان طبیعی کشیده شود و سپس یک پیچ ایمپلنت در استخوان فک قرار داده و یک قطعه اتصال یا اباتمنت به آن وصل شود. اباتمنت از خط لثه بیرون زده و لثه‌ها در اطراف آن بخیه می‌شوند. بلافاصله پس از کاشت ایمپلنت، یک تاج دندان موقت به اباتمنت چسبانده می‌شود و وقتی محل ایمپلنت بهبود یافت و استخوان با ایمپلنت ترکیب شد، یک تاج دندان دائمی روی آن، قرار داده می‌شود. روکش‌های دندانی، اغلب برای بازیابی یک یا چند دندان از دست‌رفته غیرمجاور، استفاده می‌شوند.

پل دندان

بریج یا پل از دو تاج دندان با یک دندان مصنوعی در بین آن‌ها تشکیل شده است. بریج‌های دندان به‌دلیل ساختار متفاوتی که دارند، می‌توانند دندان‌های مجاور پوسیده، آسیب‌دیده یا از دست‌رفته را همزمان ترمیم کنند. بریج‌های تحت حمایت ایمپلنت، زمانی استفاده می‌شوند که دندان‌های طبیعی، قادر به حمایت از پروتز نباشند.

دندان مصنوعی

دندان‌های مصنوعی، برای ترمیم کل قوس بالایی یا پایینی دندان‌ها در زمانی استفاده می‌شوند که تعداد زیادی از دندان‌های طبیعی از بین‌رفته یا به‌شدت تحت‌تاثیر آسیب یا پوسیدگی قرار گرفته باشند. این پروتزها برخلاف دو نوع قبلی، متحرک هستند.

قالبگیری دندان

پرکردن یا ترمیم دندان

پرکردن یا ترمیم دندان نیاز به ویزیت در مطب دارد. مواد مورد استفاده برای ترمیم معمولا عبارتند از:

  • آمالگام دندان: آمالگام‌ها به‌عنوان پرکننده‌های نقره نیز شناخته می‌شوند. آن‌ها از نظر ایمنی و مقاومت در برابر سایش آزمایش شده‌اند و قابل اعتماد و موثر هستند.
  • کامپوزیت (رزین) دندان: ترمیم‌های کامپوزیتی، زیباترین ترمیم‌های همرنگ دندان هستند. آن‌ها از رزین اکریلیک پر شده با ذرات ریز شیشه یا کوارتز ساخته شده‌اند و قوی، ایمن و مستحکم هستند اما به اندازه آمالگام در برابر سایش، قدرت مقاومت ندارند.
  • گلاس آینومر: گلاس آینومرها موادی به رنگ دندان هستند که از پودرهای ریز شیشه و اسیدهای اکریلیک ساخته می‌شوند و برای پرکردگی‌های کوچکی که نیازی به تحمل فشار زیاد ناشی از جویدن ندارند، کاربرد دارند.
  • آینومرهای رزین: آینومرهای رزین از شیشه، اسیدهای اکریلیک و رزین اکریلیک ساخته می‌شوند.
ترمیم دندان با کامپوزیت

بریج

بریج دندان، یک درمان مادام‌العمر است که توسط بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران انجام می‌شود و دندان‌های از دست‌رفته را با دندان مصنوعی جایگزین می‌کند. بریج به دندان‌های دو طرف شکاف بین دندان‌ها متصل می‌شود. بریج‌ها معمولا از چینی یا فلز، مخلوطی از هردو یا زیرکونیا ساخته می‌شوند و برای برخی افراد، جایگزین دندان مصنوعی هستند. اگر دندان یا دندان‌های از دست‌رفته دارید اما هنوز دندان‌های سالمی در دو طرف شکاف باقی‌مانده ناشی از دندان‌های از دست‌رفته وجود دارد، ممکن است به بریج دندان نیاز داشته باشید.دندانپزشک برای بریج، ابتدا دهان را معاینه می‌کند تا از عدم وجود هرگونه پوسیدگی دندان یا بیماری لثه مطمئن شود. بریج دائمی پس از آماده شدن در لابراتوار، در جایگاه خود قرار می‌گیرد و معمولاً با سیمان دندان به دندان‌های سالم اطراف متصل می‌شود.

ارتودنسی

باندینگ دندان

باندینگ دندان، یک عمل زیبایی است که توسط بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران و با کمک مواد رزین کامپوزیت همرنگ دندان برای زیبایی دندان‌ها استفاده می‌شود. این روش برای ترمیم تراشه‌ها، بستن شکاف‌ها یا تغییر شکل و رنگ دندان استفاده می‌شود. برخلاف سایر درمان‌های زیبایی دندان، مانند ونیرهای چینی، باندینگ دندان کاملاً برگشت‌پذیر است. این روش، برای موارد زیر هم استفاده می‌شود:

  • پوشاندن دندان‌های تغییررنگ‌یافته
  • بلندتر نشان دادن دندان‌ها
  • تغییر شکل دندان‌ها
ونیر

روکش دندان

با گذشت زمان، دندان‌های شما ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی دندان، آسیب‌دیدگی یا فرسایش، دچار آسیب شوند و شکل یا اندازه آن‌ها تغییر کند. روکش‌های دندان، «کلاهک‌هایی» به شکل دندان هستند که می‌توانند روی دندان شما قرار بگیرند و استحکام و ظاهر دندان را بازیابی کنند. افراد مختلف ممکن است به دلایل زیر، نیاز به روکش دندان پیدا کنند:

  • محافظت از دندان‌های ضعیف در برابر پوسیدگی، شکستن یا ترک خوردن
  • ترمیم دندان شکسته یا فرسوده
  • پوشاندن و حمایت از دندان‌هایی که پرکردگی‌های وسیعی دارند.
  • نگه داشتن بریج دندان در جای خود
  • پوشاندن دندان‌های بدشکل
  • پوشاندن تغییر رنگ دندان‌ها
  • پوشاندن ایمپلنت دندان
  • پوشاندن دندانی که عصب‌کشی شده است.

روکش‌های دندان را می‌توان از مواد مختلفی ساخت که می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • فلزات: فلزات مختلفی مانند طلا، پالادیوم، نیکل و کروم در تاج دندان استفاده می‌شوند و بیشترین دوام را در برابر ساییدگی دارند. آن‌ها همچنین می‌توانند نیروهای ناشی از گاز گرفتن و جویدن را به‌خوبی تحمل کنند. اصلی‌ترین ایراد این نوع تاج، رنگ متالیک آن است. تاج‌های فلزی، انتخاب خوبی برای دندان‌های آسیاب هستند.
  • چینی – فلز: این نوع روکش دندان را می‌توان با رنگ دندان‌های کنار تاج مطابقت داد، چون رنگ طبیعی‌تری دارد. بااین‌حال، گاهی اوقات فلز زیر کلاهک چینی تاج، به‌صورت یک خط تیره ظاهر می‌شود. البته احتمال بریدگی یا شکستن قسمت چینی روکش و ساییده شدن تاج دندان‌های مقابل آن در داخل دهان نیز وجود دارد. روکش‌های فلز-چینی می‌توانند انتخاب خوبی برای دندان‌های جلو یا عقب باشند.
  • تمام رزین: روکش‌های ساخته شده از رزین، عموماً ارزان‌تر از سایر انواع روکش هستند، اما به‌مرور زمان فرسوده می‌شوند و زودتر از روکش‌های دیگر می‌شکنند.
  • تمام سرامیک یا تمام چینی: این نوع روکش، بهترین تطابق رنگ طبیعی را در مقایسه با هر نوع روکش دیگری ایجاد می‌کند. همچنین اگر به فلز حساسیت دارید، آن‌ها انتخاب خوبی هستند، اما به اندازه روکش‌های چینی–فلز، قوی نیستند. روکش‌های تمام سرامیک، انتخاب خوبی برای دندان‌های جلو هستند.
  • سرامیک فشرده: این روکش‌های دندانی، دارای یک هسته داخلی سخت هستند که جایگزین یک آستر فلزی می‌شود که در فرآیند ساخت روکش تمام سرامیکی، به‌کار می‌رود.
روکش دندان

تفاوت بین دندانپزشک زیبایی و عمومی

دندانپزشک زیبایی در دوره عمومی از همان آموزش‌های دندانپزشک عمومی برخوردار می‌شود. هردوی آن‌ها می‌توانند تمام اقدامات لازم برای درمان، مانند عکس‌برداری با اشعه ایکس، جرم‌گیری دندان‌ها، پر کردن، بریج، روکش و سایر تکنیک‌های اساسی را انجام دهند. اما تفاوت اصلی بین دندانپزشکی زیبایی و دندانپزشکی عمومی در این است که اگر نگران ظاهر دندان‌های خود هستید، مراجعه به دندانپزشک زیبایی و به‌ویژه بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، با بالاترین کیفیت نتایج را در این مورد، برای شما به ارمغان می‌آورد. چون این دندانپزشکان، دقیقا برای همین موارد آموزش دیده‌اند. ازسوی‌دیگر، دندانپزشک عمومی فقط به نیازهای اساسی دندان رسیدگی می‌کند، درحالی‌که دندانپزشک زیبایی، بیشتر روی زیبایی لبخند بیمار متمرکز است.

مزایای مراجعه به دندانپزشک زیبایی

یکی از مزایای دندانپزشک زیبایی، بهبود ظاهر چهره است که باعث افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود. تقریبا همه انواع عیوب دندان را می‌توان با روش‌های زیبایی دندان اصلاح کرد. سایر مزایای مراجعه به دندانپزشک زیبایی، عبارتند از:

بهبود سلامت دهان و دندان

دندان‌های کج، ترک‌خورده یا پوسیده ممکن است بر مشکلات دهان و دندان، از قبیل درد فک و مشکلات پریودنتال تأثیر بگذارد. دندانپزشکی زیبایی به شما این امکان را می‌دهد که سلامت لثه و دندان خود را در حین درمان حفظ کنید و از شما در برابر مشکلات دندانی آینده نیز محافظت می‌کند.

اثرات طولانی‌مدت دندانپزشکی زیبایی

نتایج بسیاری از عمل‌های دندانپزشکی زیبایی معمولا بیش از یک دهه باقی می‌ماند و باعث می‌شود در هزینه‌های معمول دندانپزشکی صرفه‌جویی کنید.

زمان بهبودی کوتاه

خدمات دندانپزشکی زیبایی به شما این امکان را می‌دهد که ظرف چند روز بتوانید مطابق میل خود بخورید و بنوشید. علاوه‌‎براین، برخی از روش‌ها مانند ونیرهای چینی، نیازی به زمان بهبودی ندارند.

بهبود ظاهر ترمیم‌ها

یکی دیگر از مزایای مراجعه به دندانپزشک زیبایی این است که ترمیم‌های شما همیشه ظاهر بهتری خواهند داشت. دندانپزشک شما هرگونه ترمیم موردنیاز را با درنظرگرفتن طرح دندان‌های اطرافش انجام می‌دهد تا مطمئن شود که به‌طور یکپارچه با سایر دندان‌ها هماهنگ شده باشد.

لبخند رضایت بعد از مراجعه به بهترین دندانپزشک زیبایی

ویژگی‌های بهترین دندانپزشک زیبایی

بهترین دندانپزشک‌های زیبایی به شما کمک می‌کنند تا دندان‌هایی سفیدتر، یکدست‌تر و درخشان‌تر داشته باشید. اما برای اطمینان از درستی انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران، اول از همه، باید بدانید که شما به یک متخصص زیبایی دندان با تجربه و ماهر نیاز دارید. این را هم به‌یاد داشته باشید که تکنولوژی با سرعت حرکت می‌کند، بنابراین دندانپزشک موردنظرتان باید از تجهیزات قابل اعتماد، مدرن و به‌روز استفاده کند.

علاوه‌براین، بهترین دندانپزشکان در حوزه زیبایی، باید مایل باشند و بتوانند به همه سوالات شما به‌موقع و صبورانه پاسخ دهند و کم‌حوصله نباشند. همچنین، هنگام انتخاب، حتما به‌دنبال عکس‌ها، توصیفات و نظرات قبل و بعد از عمل مراجعان دندانپزشک‌تان باشید.

اهمیت مراجعه به بهترین دندانپزشکی زیبایی در تهران

یکی از پراهمیت‌ترین مزایای مراجعه به دندانپزشکان زیبایی این است که برای آن‌ها همیشه ظاهر لبخند شما مهم است و فرقی نمی‌کند که نیاز به چه نوع درمانی داشته باشید. دندانپزشکان زیبایی، ترمیم را به قصد زیباتر کردن لبخند شما انجام می‌دهند و درعین‌حال، استحکام و عملکرد دندان‌ها را نیز درنظر می‌گیرند. بنابراین، همیشه می‌توانید انتظار داشته باشید که نتایج نهایی، شگفت‌انگیزتر از معمول، به‎نظر برسد و در عین‌حال سلامت دندان‌ها را به‌دنبال داشته باشد.

سخن پایانی

خدمات دندانپزشکی زیبایی برای کمک به ظاهر شدن بهترین و زیباترین لبخند شما و حفظ سلامت دهان و دندان، انجام می‌شوند. بنابراین، مهم است که اگر در تهران یا شهرهای اطراف، زندگی می‌کنید، برای این موضوع به بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران مراجعه کنید تا باکیفیت‌ترین نتایج را ببینید. ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، با فراهم آوردن مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا و بهره گرفتن از دانش و تخصص دندانپزشکان باتجربه، دلسوز و ماهر سعی داریم تا نهایت رضایت مراجعان را به‌دست آوریم و برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بیماران، طیف متنوعی از انواع خدمات زیبایی را در کلینیک دکتر آیت ارائه می‌دهیم.

منبع: +++++++++++

همین حالا نوبت بگیرید

برای دریافت مشاوره یا آغاز درمان همین حالا اقدام کنید

4.8/5 - (18 امتیاز)

پیام بگذارید