پرش لینک ها
ارتودنسی شده

بهترین متخصص ارتودنسی

افرادی که دندان‌هایشان را ارتودنسی کرده‌اند یا کسانی که حتی یک‌بار، از خدمات دندانپزشکی زیبایی استفاده کرده‌اند، خوب می‌دانند که برای بهبود ظاهر دندان‌ها، وجود یک دندانپزشک متخصص، ماهر و کارآزموده، تاچه اندازه مهم و مایه دلگرمی است. البته شاید این خاصیت تمام درمان‌های زیبایی باشد که باعث می‌شود دل‌مان بخواهد بهترینِ خودمان را به نمایش بگذاریم و در بهترین حالت خود دیده شویم و این کاملا منطقی است. میل به آراستگی، اگر افراطی نشود، یکی از خصلت‌های خوب انسان است. ارتودنسی شاید در درجه اول، یک درمان زیبایی به‌نظر برسد اما واقعیت این است که این روش درمانی، برای بهبود جویدن، صحبت کردن و حتی خندیدن طراحی شده و در واقع، نوعی هنر امدادرسانی به افرادی است که از ظاهر دندان‌هایشان رضایت ندارند. به‌همین‌دلیل، بهترین متخصص ارتودنسی در هفت تیر، می‌تواند با به‌روزترین ابزار و خدمات موجود، شما را به همان رضایت عمیقی برساند که سال‌ها منتظرش بودید.

ویژگی‌های بهترین متخصص ارتودنسی

بهترین متخصصان ارتودنسی همیشه سعی دارند که نه‌تنها لبخندی سفید، شاداب و طبیعی برای شما به ارمغان بیاورند، بلکه از دهان و دندان شما هم به‌خوبی مراقبت کنند. بهترین متخصص ارتودنسی در منطقه 7 آموزش‌های مناسبی در این زمینه دیده و از مهارت و تجربه بالایی برخوردار است که مسلما بر فرآیند تصمیم‌گیری شما تاثیر می‌گذارد.هزینه و کیفیت عوامل دیگری هستند که باید در زمان تصمیم‌گیری انتخاب متخصص ارتودنسی درنظر بگیرید. کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، از کادر درمان حرفه‌ای و باتجربه برای خدمت‌رسانی به مراجعان استفاده می‌کند و برای کاهش هزینه‌های طیف وسیعی از اقشار جامعه، برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته است که از آن جمله می‌توان به قرارداد با انواع بیمه‌های دندانپزشکی اشاره کرد. البته اگر در منطقه 7 تهران زندگی می‌کنید، ممکن است هنوز هم برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در هفت تیر مردد باشید. اگر این‌طور است به ویژگی‌هایی که در ادامه برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی بیان می‌کنیم، خوب توجه کنید.

کلینیک دندانپزشکی

تحقیق درباره بهترین متخصص ارتودنسی 

تمام ارتودنتیست‌ها پس از فارغ‌التحصیلی، تحت آموزش تخصصی قرار می‌گیرند اما صلاحیت آن‌ها به مهارت، دقت، عشق و تجربه آن‌ها مربوط می‌شود. بنابراین، یکی از بهترین راه‌ها این است که از دوستان و آشنایان، درباره بهترین متخصص دندانپزشکی هفت تیر تحقیق کنید و ببینید که از نظر آن‌ها ارتودنتیست‌شان این ویژگی‌ها را داشته یا نه!؟

وجود اشتیاق در بهترین متخصص ارتودنسی

اشتیاق و عشق به کار، از آن ویژگی‌هایی است که در هیچ کلاس و دانشگاهی نمی‌توان آن را آموزش داد. این موضوع را فقط زمانی متوجه می‌شوید که فرایند کار یک نفر را به چشم ببینید و ظرافت‌ها و حساسیتی که در نتیجه نهایی، مشخص شده را متوجه شوید. مهم‌ترین انگیزه برای یک متخصص ارتودنسی پرشور و اشتیاق و عاشق، نتیجه کار، رضایت بیمار و تغییر مثبتی است که در زندگی بیمار ایجاد کرده است. یادتان باشد ارتودنتیست‌های خوب، از فرایند کاری که انجام می‌دهند، لذت می‌برند و برای کار خودشان ارزش قائل هستند.

مردم‌داری و تعامل مثبت با بیماران

با یک مکالمه ساده می‌توانید چیزهای زیادی درباره حرفه‌ای بودن هر فرد در حیطه شغلی‌اش بفهمید. فقط هرگز از جزئیات غافل نشوید، چون جزئیات می‌توانند به شما نشان دهند که دندانپزشک منتخب‌تان، واجد شرایطی که شما می‌خواهید، هست یا نه!؟ اغلب افراد به‌طور درونی قادر هستند که سطح روحیات اولیه پرسنل یک مجموعه را متوجه شوند. یادتان باشد که علاوه‌بر متخصص ارتودنسی، قرار است با کارکنان مطب یا کلینیک نیز در تعامل باشید. سطح همدلی، مراقبت، صبوری و اخلاقی بودن هر مجموعه، با کارکنانش مشخص می‌شود.

بهترین متخصص ارتودنسی در ناحیه 7 علاوه‌بر تخصص و تجهیزات، در کلینیکی مشغول به کار خواهد بود که کارکنانش با ادب و احترام با بیماران برخورد کنند، لبخند بزنند، ارتباط چشمی برقرار کنند، نسبت به حضور بیماران اشتیاق و انرژی نشان دهند و احساس خوب و راحتی به شما ببخشند. اگرچه شایستگی، هوش و کیفیت کار در ارتودنسی، ضروری است، اما کافی نیست. ما بسیاری از اوقات، گزارش‌های مکرری از رفتار نامناسب پزشکان با بیماران را می‌شنویم و این باعث می‌شود که این قبیل افراد، را واجد صلاحیت برای درمان ندانیم. بنابراین، روابط اجتماعی، مردم‌داری و احترام به بیمار بسیار مهم است.بهترین و باهوش‌ترین متخصصان ارتودنسی کسانی هستند که می‌توانند به‌خوبی با شما ارتباط برقرار کنند و بدون توجه به جنسیت، نژاد، موقعیت اجتماعی یا سطح درآمدشان، مهربان باشند. این موضوع، در منشور اخلاقی کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، مدنظر قرار گرفته شده و الگوی رفتاری همه کادر درمان و اداری است.

بهترین متخصص ارتودنسی باید قابل اعتماد باشد

قابل اعتماد بودن یک پزشک در درجه اول اهمیت قرار دارد. ارتودنتیست‌های قابل اعتماد باید بتوانند با حفظ اطلاعات شخصی بیماران، به حریم آن‌ها احترام بگذارند و اقدامات خلاف اخلاق، مانند سرسری رفتار کردن یا نادیده گرفتن بیماران را انجام ندهند. متخصصان کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت با در نظر گرفتن منافع بیماران و توجه به درخواست‌های آنان، به درمان دندان‌هایشان می‌پردازد.

بهترین متخصص دندانپزشکی  باید متواضع و فروتن باشد

افراد موفق، افرادی هستند که بتوانند به‌موقع، فروتنی نشان دهند. در کلینیک‌های موفق نیز تمام کارکنان باید ازخودگذشتگی و عدم تکبر کامل در برابر بیماران داشته باشند، تا بیماران احساس حقارت نکنند. بهترین متخصصان ارتودنسی در کنار فروتنی، از تمرکز بالایی هم برخوردارند و اجازه نمی‌دهند هیچ اتفاقی در انجام کار خللی وارد کند، مگر این‌که یک وضعیت اضطراری پیش آمده باشد.

فضای کاری مناسب

مبلمان مجلل یا آثار هنری گران‌قیمت روی دیوارهای محل کار، نماد موفقیت دندانپزشکان نیست. بلکه کیفیت درمان و تمرکز بر نیازهای بیماران است، که نشان می‌دهد دندانپزشکان تا چه حد تعهد کاری دارند و به وقت بیمار اهمیت می‌دهند.

تجربه و تخصص بهترین متخصص ارتودنسی در هفت تیر

به این نکته توجه کنید که بهترین متخصصان ارتودنسی همیشه مایل‌اند دانش بیشتری در زمینه کار خود کسب کند. او فردی دارای صلاحیت، آگاه و مطمئن است که هرگز از تلاش برای آگاهی بیشتر، دست برنمی‌دارد. تکنولوژی مراقبت از دندان و دهان، به‌طور مداوم در حال بهبود است و متخصصان ارتودنسی موفق باید پابه‌پای تکنولوژی، خود را آپدیت کنند تا بتوانند بهترین و مؤثرترین برنامه‌های درمانی را ارائه دهند.

قدرت شنوندگی بهترین متخصص ارتودنسی 

استثنائا این ویژگی، یک ویژگی نادر در میان اغلب افراد است. بنابراین، اگر یک متخصص ارتودنسی را دیدید که هنر خوب گوش‌دادن داشت، حتما به او امتیاز ویژه‌ای بدهید. چون تجربه به این متخصصان آموخته است که درمورد بیمار قضاوت نکنند، صبور باشند و با گفتگو بتوانند اضطراب بیماران‌شان را کاهش دهند.

ارتودنسی

حساس و دقیق بودن

ارتودنتیست‌ها معمولا با بیمارانی سروکار دارند که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. بنابراین، ویژگی شخصیتی حساسیت و دقت بالا در آنان، می‌تواند به ایجاد امنیت روانی و جلب اعتماد بیماران کمک کند. بهترین متخصص ارتودنسی در هفت تیر با ذکاوت و هوش هیجانی بالای خود، بهترین و راحت‌ترین تعامل را با بیمارانش رقم می‌زند و با کودکان نیز رابطه خوبی برقرار می‌کند.

با کمی دقت در ویژگی‌های بالا می‌توانید یک الگوی کلی را در متخصص ارتودنسی مدنظرتان تشخیص دهید و او را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که دچار وسواس نشوید چون هیچ‌کس، نمی‌تواند در این ویژگی‌ها 100% باشد. به نقاط قوت دندانپزشک‌تان اعتماد کنید و با درنظر گرفتن ویژگی‌های بالا، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

برخی از افراد، دندان‌های نامرتب و به‌هم ریخته‌ای دارند که ممکن است به‌خاطر کوچک بودن فک، آسیب‌های قبلی یا عوامل دیگر ایجاد شده باشد. دندان‌های نامرتب، نه‌تنها ظاهر خوشایندی ندارند، بلکه احتمال بیشتری دارد که آسیب ببینند. اما درمان ارتودنسی می‌تواند آن‌ها را هدایت کند و به جایگاه درست‌شان برگرداند.متخصصان ارتودنسی معمولا از بریس‌های ثابت یا متحرک برای رفع مشکلات بیماران استفاده می‌کنند. درمان با بریس متحرک، شامل سیم ها و فنرهای ظریفی است که با فشار ملایم، دندان‌ها را حرکت می‌دهند اما گاهی  لازم است دندان‌ها با دقت بیشتری هدایت شوند بنابراین از بریس ثابت استفاده می‌شود. این بریس‌ها دارای براکت‌ها و نوارهایی هستند که به‌طور موقت به‌دندان می‌چسبند. یک سیم انعطاف‌پذیر، همه براکت‌ها را به هم متصل و امکان جابه‌جایی دندان‌ها را فراهم می‌کند.در این روش، شما نمی‌توانید خودتان سیم‌ها و براکت‌ها را بیرون بیاورید، بنابراین به آن بریس ثابت می‌گویند. بهترین متخصص ارتودنسی ناحیه 7 معمولا درمان را برای بزرگسالان و یا در سال‌های نوجوانی و زمانی که فک‌ها دوره رشدشان را سپری می‌کنند انجام می‌دهد. البته روند درمان در بزرگسالان، طولانی‌تر و بنابراین هزینه آن هم بیشتر است.

بعضی از متخصصان ارتودنسی، کانتورینگ زیبایی را برای بهبود ظاهر دندان‌ها استفاده می‌کنند. شما هم اگر دندان‌هایی نامنظم یا شلوغ دارید، می‌توانید این روش را از دندانپزشک‌تان بخواهید. اما فراموش نکنید که در کانتورینگ دندان، مقدار کمی از مینای دندان از بین می‌رود. کانتورینگ، برای بهبود شکل و ظاهر لثه ها هم استفاده شود اما برای کودکان خردسال توصیه نمی‌شود.

سخن پایانی

در کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت، شما می‌توانید با کمی صبر و شکیبایی، زیباترین و سالم‌ترین دندان‌ها را پس از ارتودنسی داشته باشید. در این کلینیک، برای رضایت هرچه بیشتر بیماران، بهترین متخصص ارتودنسی در هفت تیر، با وسواس و دقت زیادی برگزیده و مشغول به کار می‌شود. متخصصان ارتودنسی این کلینیک، برای انجام درمان‌های زیبایی اصلاح لبخند و ارتودنسی، به‌طور اختصاصی آموزش دیده‌اند‌ و از مهارت بالایی برخوردارند.

همین حالا نوبت بگیرید

برای دریافت مشاوره یا آغاز درمان همین حالا اقدام کنید

منبع: ++

5/5 - (26 امتیاز)

پیام بگذارید